zaterdag 26 november 2016

Actie ‘In gesprek met’ weer groot succes

Op zaterdag 12 november ging een groot aantal D66’ers uit de regio, waaronder enkele leden van D66 Best, de straten op om met mensen in gesprek te gaan. Wat speelt er in je eigen buurt, wijk, straat, dorp en/of stad? Wat gaat er goed, en wat kan er beter? Welke zorgen heb je? Dit soort vragen hebben we vandaag gesteld. En we hebben weer veel leuke en inspirerende gesprekken gevoerd, ditmaal in Oirschot, Eindhoven en Eersel.

In totaal deden 32 (!) enthousiaste vrijwilligers uit de hele regio mee. Dat is ook de kracht van onze regio en onze samenwerking. Met elkaar hebben we het gezellig en versterken we elkaar. Over de gemeentegrenzen heen kijken, volume creëren, dat zijn de dingen waar wij als D66 voor gaan.

De volgende ‘In gesprek met’ actie zal worden georganiseerd op zaterdag 21 januari 2017. Heb je zin om mee te doen? Meld je dan snel aan via campagne@d66eindhoven.nl. Hopelijk zien we je dan!