D66 Fietstocht door Best 19 september

Op zondag 19 september organiseert de D66-gemeenteraadsfractie een fietstocht door Best. De tocht begint om 11.00 uur aan de voorzijde van het station (Hoofdstraat) en eindigt om 13.00 uur met een broodje en koffie of thee op het Dorpsplein in Best.

De D66-fietstocht zal gaan langs plekken die relevant kunnen zijn voor de toekomst van Best. Denk aan woningbouwlocaties, verkeerssituaties, wijkvoorzieningen, zoekgebieden voor duurzame energie of nieuwe ontwikkeliingen in het buitengebied. In 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen en D66 gaat tijdens de fietstocht graag in gesprek met inwoners om zo suggesties voor het verkiezingsprogramma te krijgen of om plannen toe te lichten.

Ideeën of suggesties

Inwoners die belangstelling hebben om ideeën of suggesties aan te dragen zijn ook van harte welkom om mee te fietsen. Tevens is er gelegenheid om kennis te maken met D66-kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen in Best van volgend jaar maart. Degenen die op 19 september mee willen fietsen, of wellicht op een ander moment kennis willen maken met D66, kunnen zich per e-mail melden bij D66-raadslid marius.ekamp@live.nl of op de Facebookpagina D66best.

Gepubliceerd op 13-09-2021 - Laatst gewijzigd op 13-09-2021